23948sdkhjf

Se listen: De beste appene til ditt arbeid - 1. del

Se våre bud på de beste arbeidsrelaterte apps og send gjerne inn dine egne forslag til applikasjoner, som kan gjøre hverdagen på jobben enklere.
En stor prosentdel av norske virksomheter har mobilt bredbånd, og en stadig økende andel av virksomhetenes ansatte gjør bruk av mobilt internett i forbindelse med jobbrelatert arbeid.

Smarttelefonen har med andre ord funnet veien til verktøykassen, og i den anledningen har vi på redaksjonen spurt hverandre hvilke jobbrelaterte apps, vi bruker, og hvorfor vi bruker dem.

Resultatet er blitt en liste på mere enn 20 apps, som forhåpentlig kan være med til å gjøre arbeidsdagen lidt enklere. I løpet av denne uken vil vi her i nyhetsbrevet dele de mange gode appene med dere.

Vi legger ut med seks bud på apps, som alle har til felles, at de især konsentrerer seg om å gjøre det enklere å organisere jobb og kalender:

• Evernote – Gjør det mulig å samle og organisere notater, kalendere og mye annet, så alt ligger på et sted. En digital hukommelse.

• Trello – Appen fungerer som gjøremålsverktøy, som kan brukes i større eller mindre grupper internt i virksomheten.

• Podio – Glem det besværlige intranettet. Podio fungerer som en form for Facebook, som hjelper med den interne organiseringen i virksomheten.

• Pocket – Gjør det mulig å gjemme sider på internettet til senere lesning.

• Dropbox – Er en lagringsapplikasjon - en harddisk på internettet.

• CloudOn – En app som lar deg jobbe med Word, Excel og Powerpoint.

Kommenter artikkelen
Anbefalte artikler

Nyhetsbrev

Send til en kollega

0.078