23948sdkhjf
Del siden
Sponsored content

APX systems lanserer TA+

Transportadministrasjon – full EDI – integrert mot alt og alle.

APX-Systems AS introduserer nå versjon 2.0 av sin transportløsning APX TA+. Denne skal bidra til å effektivisere og optimalisere gjennomføring av dine transportleveranser til kunden.  Løsningen setter fokus på vareeieres behov for å sikre problemfri utekspedering fra lager.  I tillegg gir applikasjonen deg merverdi med dokumentasjon av leveringskvalitet og kontroll av fraktkostnader.  Løsningen bygger på en moderne plattform og teknologi, som skal sikre stabil drift og skalering når din virksomhet vokser.  «Vi ønsker å være en partner med våre kunder slik at de kan optimalisere sin drift og sikre videre vekst» sier Jan Erik Evanger adm.dir og eier av APX-Systems AS.

Målgruppe;
Løsningen passer for små/store vareeiere, netthandel, kjededrift eller alle som har behov for enkel, eller veldig avansert EDI løsning. 

Foruten stabil drift og robust TA platform har vårt fokus vært å hjelpe kunder med dokumentasjon av transportkostnader samt fakturakontroll, sporing og leveringskvalitet, milgjørapportering og til sist automatisering av prosessene.

Systemet gir flere fordeler;
Økonomi
Hva hvis du kunne vite hva dine transportkostnader er i dag, denne uke og denne måned? Full oversikt når du vil ha den! Alt i eget dashbord!

Vi har tatt frem en TA+ løsning som nettopp skal kunne gi deg disse svarene.  Ved at vi mottar alle sendinger med informasjon om hvem som er mottaker, hvilken transportør som skal ha sendingen, vekt eller mål og samtlige kolli.  Om du mangler informasjon om transportør har vi mulighet til å slå opp dette i din ruteplan. Med dette datagrunnlaget kan vi kalkulere transportkostnaden med alle tillegg fra dine fraktavtaler.  Dette betyr at du kontinuerlig har kontroll på dine transportkostnader.

Besparelser
Hva hvis du med sikkerhet vet at du bestiller rett transportprodukt? Til rett pris og med full kontroll over dine transport kostnader. 

TA+ kontrollerer at du har valgt riktig transportprodukt ved å kontrollere mot fraktavtale riktig vekt intervall, pakke, stykkgods eller parti. Men vi gjør også ytterligere kontroll av dine faktiske fraktkostnader ved å gjøre en fakturakontroll på alle fakturaer fra dine transportører.  Ved å kontrollere disse to prosessene skaper vi et vesentlig grunnlag for besparelser.

Leveringskvalitet
Tenk deg at du kan få ...... full oversikt under distribusjon på innhentinger-mellomtransport og distribusjon på sendingsnivå.

Full kontroll med bevis på faktisk levering med dato, klokkeslett og signatur fra mottaker. Kunne gjennomføre prosjektleveransen med nødvendig kvalitet.

Løsningen vår vil gi deres organisasjon en konkurranse fordel, da vi tilgjengeliggjør leveringsinformasjon i realtid for mottaker, deres selgere og ikke minst for kundeservice.  Dette gir alle nødvendig innsikt om status på sending og kolli.  Resultatet gjør at henvendelser, telefoner til kundeservice blir sterkt redusert.   

Med dette datagrunnlaget sikrer vi dynamiske rapporter på leveringskvalitet mot kunde avtaler, totale fraktvolum, transportkostnader fordelt ned på den enkelte transportør inkl. avviks kontroll. Automatisk får dere et korrekt grunnlag for å øke kompetansen i egen organisasjon om fraktkostnader.  Samt nødvendig dokumentasjon til møte med transportører og fraktforhandlinger.

Miljørapport
Tenk deg at du kan få.... Full måling av ditt miljøfotavtrykk når du har behov for å rapportere til kunder eller eget miljøprosjekt.  

Alt handler om bærekraft og økonomi.  Vår løsning gir deg mulighet til å dokumentere deres fotavtrykk.  Vi bruker CO2-ekvivalenter ved beregning av klimagassutslipp. CO2 er en anerkjent måleenhet som får med seg alle de relevante klimagassene, ved å omberegne deres oppvarmingspotensialer til CO2. På den måten trenger du kun forholde deg til én verdi. Rapporten gir innsikt i utslipp på sendings og kolli nivå, det være seg både utgående og inngående fraktvolum.

TA+ er svært funksjonsrik. Ta kontakt med oss for en demo. 

Kontakt oss for mer utfyllende informasjon
Jan Erik Evanger, CEO, mob. 90 12 50 50 eller jan.erik@apx-systems.com         
Jan Ole Hansen, Avdelingsleder transport, mob. 45 63 83 00 eller jan.ole@apx-systems.com
Morten Skinnarmo, Markedssjef, mob. 47994040 eller morten@apx-systems.com

APX Systems AS
Nils Hansens vei 4 B
0667 Oslo
Oslo
Norge
Org. nr.: NO990208840

Send til en kollega

0.031