23948sdkhjf
Del siden
Sponsored content

Filterpakker i nord og sør fra et fullstappet lager

Lekang Filter har opprettholdt et stort filterlager og en høy servicegrad gjennom hele korona perioden. Les om hvordan to Lekang forhandlere opplever situasjonen.

Det har gått 2 måneder siden norske myndigheter innførte de første korona restriksjonene i Norge. Som alle andre måtte Lekang Filter ta noen raske grep for å legge om driften. Et viktig mål har vært å opprettholde et stort og riktig lager. Derfor var det gledelig at det også i april måned, ble registrert en servicegrad på 93 %. Lekang Filter har hatt jevnt med forespørsler og ordre gjennom hele perioden.

Lekang Filter har snakket med to av sine forhandlere om hvordan det går, og om de er fornøyde med leveringene den siste tiden:

Haugsland i Stavanger
"Hos oss er det full rulle. Haugsland har til og med en nyansettelse. Det er høy aktivitet i anleggsmarkedet på grunn av den milde vinteren. Filtersalget har økt og vi opplever at leveringene fra Lekang kommer som avtalt. På de viktigste maskinene ligger servicegraden tett opp mot 100 prosent", sier leder for delesalg, Kjartan Olsgård.

Ulmatec Skipsservice i Tromsø
"Her det ennå en meter snø, men båtpussen har allikevel startet. Generelt sett er vi litt preget av korona situasjonen med færre serviceoppdrag på den mekaniske delen, så der er noen permittert. Ulmatec Skipsservice leverer mye filter til utenlandske fartøy, fiskebåter og oppdrett, og her er det fortsatt stor aktivitet.  I disse utfordrende tider er det viktig for oss å ha en filterleverandør som Lekang, som leverer det de lover", sier daglig leder Rune Bråten.

Lekang Filter AS
Gamle Hobølvei 11
1550 Hølen
Vestby
Norge

Kontaktperson

MMW
Mette Myrvang Wold
Marketing Manager
+47 97997358 mmw@lekangfilter.no

Send til en kollega

0.047