Båtane skal ha ein kapasitet for 296 passasjerar. Fartøya skal leverast i september og desember 2019. Båttypane er ei vidareutvikling av Oma-passasjerkatamaranane som verftet har levert mange av til ulike norske reiarlag, skriv Oma Baatbyggeri i ei pressemelding.
Båtane skal setjast i passasjertrafikk i Troms i ruta mellom Tromsø, Finnsnes og Harstad.
Det er lagt stor vekt på komfort, kvalitet og universell utforming i fartøya, skriv dagleg leiar Gustav Oma.
– Desse kontraktane, saman med våre bnr 539 som skal leverast i august/september – og bnr 540 som skal leverast i juni 2019, sikrar fullt arbeid ved verftet ut heile 2019, seier han.
I mai blei det klart at Norled vann den store anbodskontrakten for hurtigbåtsambandet mellom Harstad og Tromsø frå 2020 til 2030. Med dette forsterkar Norled posisjonen som det klart største hurtigbåtselskapet i Norge, står det i meldinga.
Samtidig er Norled no verdas femte største hurtigbåtoperatør, og den aktøren som driv mykje av teknologiutviklinga i bransjen. Selskapet er også leiande innanfor fjordturisme og ser eit stort potensiale for ytterlegare utvikling av turismesektoren i Nord-Norge, skriv selskapet.
– Ambisjonen vår er å vera en pådrivar for ny og miljøvennleg teknologi, seier viseadministrerende direktør Lars Jacob Engelsen i pressemeldinga.
Samarbeidet innanfor det maritime teknologiclusteret i Norge er heilt spesielt, og liknar på mange måter på dei nettverkene ein finn i Silicon Valley, med høg tillit og høg fleksibilitet på same tid, meiner han.
– Me har jobba tett med Oma Baatbyggeri i mange år, og veit at dei byggjer fartøy som er sikre og gir gode reiseopplevingar.
– Turisme er ein bransje som har potensiale til å bidra til sysselsetjing i distrikta når oljeaktiviteten fell. Som transportør spelar me ein nøkkelrolle i det å utvikla nye og attraktive produkt. Føresetnaden for dette er gode fartøy, og det er me trygge på at Oma leverer, seier Engelsen.