23948sdkhjf

Sapa satser på bærekraftig markedsføring

Sapa inngår et samarbeid med norske Gelato Globe
Avtalen gjelder trykking og distribuering av markedsmateriell på tvers av 40 kontorer verden over.

– Samarbeidet er en del av Sapas satsning på bærekraftig utvikling og effektivisering. I løpet av de neste 24 månedene skal selskapene jobbe sammen mot å redusere Sapas volum av kommersielle trykksaker opp mot 50 prosent og transportavstander knyttet til frakt av markedsmateriell med 90 prosent, skriver Sapa i en melding.

Sapa tilbyr en rekke byggsystemer, dører, vinduer og fasadeløsninger til kunder over hele verden. Selskapet har i dag over 22 000 ansatte og kontorer i over 40 land. Selskapet har en visjon om å endre aluminiumsbransjen ved å fokusere på innovative og bærekraftige produktløsninger.

Samarbeidet med Gelato gjør at visjonen også kan tas videre til Sapas markedsavdeling. Gelato tilbyr selskapet en bærekraftig og nyskapende løsning for lokal produksjon og distribusjon av trykket markedsmateriell, visittkort, brosjyrer og rapporter, heter det i meldingen fra Sapa.

- Vi har aktivt vært på jakt etter nye, mer bærekraftige måter å håndtere vår merkevarebygging og trykking av markedsmateriell. Da vi kom over Gelato Globe plattformen fikk vi en løsning som både hjelper oss å bygge merkevaren vår, samtidig som vi har muligheten til å gjøre trykking av markedsmateriell lokalt. Det er betydelig mer bærekraftig og effektivt, sier Hilde Haugen Kallevig, VP External Communications i Sapa.
Kommenter artikkelen
Anbefalte artikler

Nyhetsbrev

Send til en kollega

0.078