23948sdkhjf

GNP Energy – en uavhengig strømleverandør

| Medlemsnyhet | Bedrift Nordiske Innholdsmarkedsføring

Det er flere grunner til å velge GNP Energy.

I tillegg til å kunne tilby strøm til konkurransedyktige priser, så er man ved et kundeforhold hos GNP Energy også med til å utfordre de aller største aktørene i bransjen. Jo større konkurranse det er, jo større sjanse er det for at du som forbruker får billigere strøm.

GNP Energy er ingen kraftprodusent. De har altså ingen egen kraftproduksjon, og har derfor ingen interesse av høye strømpriser. Målet er hele tiden å kunne tilby en forutsigbarhet og de aller beste strømprisene til kundene.

En ung og erfaren virksomhet
Selskapet behøver ikke å være gammelt for at man skal ha erfaring. Det hele handler om medarbeidere og ledelse. I dag er det 27 ansatte i hovedkontoret i Sandefjord, og mange har lang erfaring fra kraftbransjen, blant annet med handel med strøm på Nord Pool, forvaltning av kraft, samt rådgivning og brukerstøtte.

GNP Energy skal drives effektivt. Utgiftene skal holdes nede, slik at selskapet kan bruke alle sine ressurser på å tilby så billig strøm som overhodet mulig. Derfor finner man heller ingen storslåtte lokaler og svære markedsføringsbudsjetter.

Det er kompetansen som står i høysetet, og det er kompetansen som har gjort det mulig for GNP å være der de er i dag. Ikke minst er det kompetansen som skal drive selskapet videre i fremtiden. Helt sentralt står medarbeidernes muligheter for både faglig og sosial utvikling, noe som igjen skaper trivsel og vekst.

God kundebehandling
Som ungt selskap er det ikke noen historie man kan lene seg opp ad, for det er først nå virksomhetens historie blir skrevet. Selskapet er nytt for allmennheten, så er det ekstra viktig med god kundebehandling. GNP Energy har en ambisjon om å være markedets aller beste på kundeservice, og henvendelser på telefon og e-post blir besvart så fort som mulig. De som allerede har blitt kunder finner all den informasjonen de trenger på hjemmesiden under Min side. Her er det enkelt å bevare overblikket over hva som skjer.

Dessuten er hjemmesiden også utstyrt med en omfattende FAQ-side, hvor du kan finne svarene på de mest alminnelige spørsmålene.

Det er ingen som er feilfrie, og hvis det skulle oppstå noen feil, så vil de bli rettet så fort som mulig.

Forskjellige strømavtaler
Når du blir kunde hos GNP Energy har du flere forskjellige valgmuligheter.

Folkepakka er en populær avtale som gir deg en god strømavtale som demper prissvingninger og unngår pristopper. Dersom du skulle velge denne avtalen får du også en Fornøydgaranti. Det betyr rett og slett at hvis du ikke er fornøyd med avtalen, får du tilbake fastleddet for inntil 6 måneder.

Hvis du velger Flytende Pris Kampanje, Flytende Pris Online, Flytende Pris Web eller Flytende Pris CO2 Fri, får du en avtale uten bindingstid, og avtalen følger markedssvingningene.

Gode på kommunikasjon
Det er ofte slik at det er de unge som er best til det nye. Det er kanskje derfor at GNP Energy gjør seg bemerket på de aller fleste sosiale medier, slik som Facebook, Instagram og YouTube. Du finner også GNP Energy på LinkedIn, hvor du hele tiden kan holde deg oppdatert med seneste nytt fra selskapet.

Denne oppmerksomheten rundt de forskjellige mulighetene bedriften har til å kommunisere med både kunder og potensielle kunder, er et naturlig resultat av fokuset på god kundebehandling. Flere av disse mediene gir brukerne og leserne muligheter for å kommentere direkte til virksomheten, noe som igjen danner rammene om et sunt og konstruktivt kunde-/bedriftsforhold.

Utfordringene ønskes velkommen
GNP Energy har hatt en voldsom vekst. Det har kontinuerlig vært utfordringer, både forventede og uventede, og slik kommer det også til å være i fremtiden. Det eneste man med sikkerhet si om fremtiden, er at man ikke vet hva som vil skje. GNP Energy kommer helt sikkert til å møte utfordringer i fremtiden, og de ønskes velkommen.

Hvis du har lyst til å vite mer om GNP Energy, så kan du blant annet få en introduksjon på YouTube. Du kan lese mer her.

 

Medlemsnyhet

Bedrift
Nordiske Innholdsmarkedsføring

Send til en kollega

0.08